مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-15اقتصادي

بهبودیافتگان کرونا، پلاسما نذر کنند


مدیرکل انتقال خون استان تهران از کاهش 30 درصدی اهدای خون در استان تهران خبر داد و گفت: اگر مراجعه افزایش نیابد، می تواند در هفته های آینده ما را با مخاطراتی جهت تامین خون مورد نیاز بیماران مواجه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، دکتر محمدرضا مهدی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نزدیکی ایام محرم و صفر، گفت: سالهاست بحث نذر خون را در ایام محرم و صفر در انتقال خون داریم.

با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا، برگزاری مراسم‌ها مانند سال های قبل نیست و با توجه با اینکه توصیه شده که مردم تجمع زیادی نداشته باشند و پروتکل های خاصی برای برگزاری مراسم محرم وجود دارد، به مردم اعلام می کنم که ما مانند هر سال بحث نذر خون را داریم و از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر مردم اگر نذر اهدای خون دارند، می توانند به مراکز ما مراجعه کنند.

وی افزود: اداره کل انتقال خون استان تهران 12 مرکز ثابت خونگیری در سطح استان تهران دارد که پنج مرکز به عنوان مراکز جامع اهدای خون شناخته می شوند.

مردم می توانند آدرس و ساعت کار مراکز را از طریق سایت اداره کل انتقال خون استان تهران پیدا کرده و به آنها مراجعه کنند.

مهدی زاده ادامه داد: در عین حال در روزهای تاسوعا و عاشورا مجموعا چهار مرکز فعال برای خون گیری داریم که این مراکز را در سایت اداره کل اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودیافتگان کرونا، پلاسما نذر کنند

بهبودیافتگان کرونا، پلاسما نذر کنند