مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:502020-08-15اقتصادي

کاهش 80 درصدی مراجعین به استخرهای کرمانشاه/ بیکاری 150 مربی شنا استان


رییس هیات شنا استان کرمانشاه از کاهش 80 درصدی مراجعه کنندگان به استخرهای کرمانشاه به نسبت سال قبل خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات شنا استان کرمانشاه از کاهش 80 درصدی مراجعه کنندگان به استخرهای کرمانشاه به نسبت سال قبل خبر داد.

پیمان جاویدان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به از سرگیری فعالیت استخرهای استان، اظهار کرد: با توجه به اینکه از حدود دو هفته پیش استان در وضعیت زرد به لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار گرفت، مجوز از سرگیری فعالیت استخرهای کرمانشاه نیز در روزهای گذشته صادر شد.

وی با بیان اینکه بازگشایی استخرهای استان منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی شده، فعالیت با 50 درصد ظرفیت، ممنوعیت استفاده از سونا بخار و جکوزی و تنظیم کلر و PH آب را از جمله این پروتکل ها دانست و اعلام کرد: هیات پزشکی ورزشی استان هم مسئولیت نظارت بر رعایت این پروتکل ها در استخرها را برعهده دارد.

وی عنوان کرد: از زمان صدور مجوز فعالیت استخرها از 28 استخر فعال استان تاکنون چند استخر برای اخذ مجوز بازگشایی اقدام کرده اند و فعالیتشان را از سر گرفته اند و مابقی هم به مرور در حال بازگشایی هستند.

جاویدان تصریح کرد: طی روزهای گذشته که استخرها بازگشایی شده اند تعداد مراجعه کنندگان به آنها بسیار کم بوده، بگونه ای که به نسبت سال گذشته 80 درصد کاهش مراجعه کننده دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80 درصدی مراجعین به استخرهای کرمانشاه/ بیکاری 150 مربی شنا استان

کاهش 80 درصدی مراجعین به استخرهای کرمانشاه/ بیکاری 150 مربی شنا استان