مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-15ورزشي

ماجرای محرومیت 20+8 ماهه خواهران منصوریان چه بود؟


خواهران منصوریان چند وقتی است که اتفاقات و حواشی مختلفی را در برخی موضوعات ایجاد کرده اند و این بار با حکم کمیته انضباطی فدراسیون ووشو محروم شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، خواهران منصوریان از قهرمانان ووشوی ایران، آسیا و جهان هستند و افتخارآفرینی این ورزشکاران اصفهانی بر هیچ کسی پوشیده نیست اما اخیرا اتفاقاتی رخ داده است که سبب حاشیه سازی های فراوانی شده است.

چندی پیش شهربانو منصوریان ادعا کرد که حق خواهر او در انتخابی تیم ملی مقابل مریم هاشمی را مسؤولان فدراسیون ووشو نادیده گرفته اند؛ سهیلا منصوریان سال گذشته نتوانست همراه با دو خواهر خود راهی مسابقات جهانی شود و در یک انتخابی پرحرف و حدیث برابر مریم هاشمی شکست خورد.

حالا بعد از حدود یک سال با مثبت شدن دوپینگ مریم هاشمی، بازهم این موضوع داغ شده است و شهربانو منصوریان روی صفحه اینستاگرامش و همچنین در مصاحبه هایی که داشته، مسؤولان فدراسیون ووشو را به خاطر حذف کردن خواهرش مورد انتقاد قرار داده چون جانشین او مرتکب دوپینگ شده است.

بعد از اختلافات اخیر بین خواهران منصوریان و فدراسیون ووشو و تشکیل کمیته انضباطی برای شهربانو و سهیلا منصوریان، این دو خواهر به ترتیب 20 و 8 ماه از حضور در میادین ورزشی محروم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای محرومیت 20+8 ماهه خواهران منصوریان چه بود؟

ماجرای محرومیت 20+8 ماهه خواهران منصوریان چه بود؟