مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-15اقتصادي

32 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه پرداخت شد


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از واحدها و کسب و کارهای صدمه دیده از کرونا خواست هر چه سریع تر برای دریافت تسهیلات در سامانه کار ثبت نام کنند و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسن عزیزی امروز در جمع اصحاب رسانه، در خصوص مشاغل و بنگاه های آسیب دیده از کرونا، اظهار داشت: نیمه دوم اسفندماه بود که از کارگرانی که به علت شیوع ویروس کرونا ناخواسته بیکار شده و البته کارفرما سه درصد بیمه بیکاری آن ها را پرداخت کرده در سامانه ثبت نام کنند.

وی به ثبت نام 14 هزار و 141 نفر بدین منظور اشاره کرد و افزود: بعد از پایشی که صورت گرفت 8 هزار و 609 نفر برای پرداخت بیمه بیکاری اسفند، فروردین و اردیبهشت ماه شناسایی شدند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به تعداد متقاضیان صندوق بیمه بیکاری دیگر جوابگو نبود در این راستا دولت به صندوق به صورت بلاعوض کمک کرد با این ساز وکار که 55 درصد حق قانون کار پرداخت و تا چهار فرزند و عائله تحت تکلف پنج درصد اضافه یعنی 20 درصد پرداخت شود.

وی در اشاره به بنگاه ها و واحدهای کسب و کار آسیب دیده از کرونا، تصریح کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا 14 رسته در این راستا معرفی شده که با مراجعه به سامانه کارا و واحدهای آسیب دیده از کرونا به عنوان بنگاه هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه پرداخت شد

32 میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در کرمانشاه پرداخت شد