مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-15اقتصادي

اثر معکوس عدم شفافیت و بزرگ نمایی طرح های دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اعتماد نوشت: گویا رییس جمهوری فراموش کرده که در مواجهه با تصمیمات غیرشفاف، تنها می توان انتظار برخورد های بعضا غیرکارشناسی و شاید تهاجمی داشت، - یک روزنامه حامی دولت می گوید طرح گشایش اقتصادی بزرگ نمایی غیرشفاف بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روزنامه اعتماد نوشت: گویا رییس جمهوری فراموش کرده که در مواجهه با تصمیمات غیرشفاف، تنها می توان انتظار برخورد های بعضا غیرکارشناسی و شاید تهاجمی داشت، نه چیزی کم و نه چیزی بیش.

دولت یا به تعبیری تیم اقتصادی آن در مورد طرح گشایش اقتصادی یا همان فروش نفت به مردم، همان راه بیراه و خطایی را رفت که در مورد افزایش نرخ بنزین رفته بود.

زمانی که پس از تکذیب های پی درپی و در سکوت خبری، ساعت 24 بامداد روز جمعه 25 آبان ماهی که گذشت، نرخ بنزین بالا رفت و حوادث آبان ماه 98 را رقم زد، بسیاری به غیرشفاف عمل کردن دولت انتقاد کردند.

در طرح اخیر نیز برخورد غیرشفاف دولت، موجب روانه شدن انبوه انتقاد ها شد، اما بعد دیگری از این عدم شفافیت در واکنش یکی از سران سه قوه که تصمیم گیرنده اصلی برای اجرای این طرح هستند، نشان داده شد.

سیدابراهیم رییسی، رییس دستگاه قضا به شرط و شروط اجرای این طرح اشاره کرده و مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نیز در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر معکوس عدم شفافیت و بزرگ نمایی طرح های دولت

اثر معکوس عدم شفافیت و بزرگ نمایی طرح های دولت