مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-15فناوري

دورکاری کارمندان پرخطر؛ راهی برای قطع زنجیره انتقال کرونا


شیوع کرونا با همه معایبش، توانست به پیشرفت مقوله دورکاری قوت بخشد و ادارات تا حدی ملزم به دورکار کردن کارمندان خود شوند.

- سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس؛ شیراز استفاده از ارتباطات و رایانه جهت تغییر موقعیت مکانی محل کار و انجام وظایف شغلی تعریفی از دورکاری است.

آنچه که چند سالی است در کشور ما درباره اش صحبت می شود و چند ماهی است در پی شیوع ، ملزم به دورکاری شده اند .

 ارائه خدمات الکترونیک در کنار دورکاری مطرح و بر انجام آن اصرار می شود اما آنچه مسلم است لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب جهت بهره گیری از این روش است بر اساس گفته های جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا که شامل نماینده دفتر برنامه ریزی و پدافند غیر عامل استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل بازرسی است، بیشتر ادارات این مصوبه را رعایت می کنند.

وی افزود: مواردی هم از عدم رعایت این مصوبه و گلایه کارمندان از مدیرانی که همکاری نمی کنند مشاهده شده که با تذکر شفاهی و تلفنی برطرف شده است .

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه اگر این موارد در اداره ای و در مورد کارمندانی رعایت نمی شود، افراد ملزم به اطلاع رسانی هستند، تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف، سامانه سامد استانداری، شماره 111 ارتباطات مردم و دولت و دفتر مدیریت برنامه ریزی استانداری پاسخگوی مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری کارمندان پرخطر؛ راهی برای قطع زنجیره انتقال کرونا

دورکاری کارمندان پرخطر؛ راهی برای قطع زنجیره انتقال کرونا