مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-15اقتصادي

کار خیر به وقت جوانی در رزمایش مومنانه/ خیر ساروی از اجاره 6 ماه چشم پوشی کرد


همزمان با برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، یک جوان ساروی اقدام به عملی خیر برای کمک به فعالان در کسب و کارهای نو و تازه که به دلیل مشکلات اقتصادی توان پرداخت اجاره بها را ندارند، - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اجتماعیکرونا نوع مشاغل اعم از مشاغل خرد و کلان برایش تفاوتی نداشته و به دلیل نحوه سرایت موجب کاهش در عرضه و سطح تقاضا برای محصولات بازاریان شده است.

  در این میان فروشندگان و بازاریانی که از خودشان ملک داشتند آسیب کمتر و مستاجران ضربه بیشتری خوردند، برخی ها هم که در حال انجام تدارکات برای برپایی شغل جدید بودند کشتی شان به گل نشست.

به راستی رزمایش مردمی مومنانه که فرمانی از پیشوای امامت و ولایت در کشور عزیزمان بود، حماسه ای بزرگ را رقم زد و روح همدلی را بار دیگر در وجود تک تک مردم بیدار کرد.

جالب است بدانیم که در این رزمایش اهدای سبد معیشتی فقط بخشی از کمک های مردم به همنوعان آسیب دیده از کرونا بود، اهدای کمک های نقدی و  معنوی گامی بود که افراد با توجه به توانایی هاشان در بخش های مختلف برداشتند.

یکی از این کمک ها، عدم دریافت اجاره بها از مستاجران واحدهای تجاری بود که البته در استان مازندران از این قبیل افراد کم نداشتیم که با گذشتن از دریافت وجه بابت اجاره، باری از روی دوش مستاجران برداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار خیر به وقت جوانی در رزمایش مومنانه/ خیر ساروی از اجاره 6 ماه چشم پوشی کرد

کار خیر به وقت جوانی در رزمایش مومنانه/ خیر ساروی از اجاره 6 ماه چشم پوشی کرد