مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-15اقتصادي

نیروگاه شازند امسال بی گاز نمی ماند


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: با توجه به نامه استاندار مرکزی و پاسخ ریاست جمهوری، امسال قطع یا محدودیت تامین گاز برای نیروگاه شازند نخواهیم داشت.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: با توجه به نامه استاندار مرکزی و پاسخ ریاست جمهوری، امسال قطع یا محدودیت تامین گاز برای نیروگاه شازند نخواهیم داشت.

محمدرضا سمیعی در گفتگو با ایسنا، در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا بر عملکرد و فعالیت های شرکت گاز استان مرکزی بیان کرد: این ویروس بخش های مختلف شرکت را تحت تاثیر قرار داده است و یکی از چالش هایی که با آن مواجه شدیم تامین نقدینگی از طریق وصول مطالبات است.

وی با بیان اینکه پیش از این هم در حوزه وصول مطالبات دچار چالش بودیم، اما این شرایط دشواری های بیشتری را به این مجموعه تحمیل کرد، افزود: این ویروس بخش صنعت را دچار چالش کرده است و از طرفی بیش از 70 درصد فروش گاز طبیعی در بخش صنایع است و با چالش کشیده شدن صنعت توسط این بیماری، پرداخت بدهی این شرکت ها نیز به تعویق افتاد و عملا در این شرایط شرکت گاز با مشکل عدم وصول بخش مهمی از مطالبات مواجه شد.

سمیعی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی که باعث کندی پیشرفت کار می شود، گفت: از جانب HSE شرکت ملی گاز پروتکل های بهداشتی برای اجرای پروژه های گازرسانی تعریف شده است که زح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه شازند امسال بی گاز نمی ماند

نیروگاه شازند امسال بی گاز نمی ماند