مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-15اقتصادي

داستان فروش گردوهای پارک تنیس کرج چیست؟


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت:  سود حاصل از فروش گردوهای باغ فاتح (پارک تنیس) به زحمت به 20 میلیون تومان می رسد و حتی جوابگوی هزینه ماهیانه برق این باغ هم نمی شود.

- ایسنا/البرز رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت:  سود حاصل از فروش گردوهای باغ فاتح (پارک تنیس) به زحمت به 20 میلیون تومان می رسد و حتی جوابگوی هزینه ماهیانه برق این باغ هم نمی شود.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: محصول درختان گردوی باغ فاتح بیش از 15 سال است که از طریق حراج و مزایده به فروش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: سود حاصل از فروش این گردوها به زحمت به 20 میلیون تومان می رسد و حتی جوابگوی هزینه ماهیانه برق این باغ هم نمی شود.

وی با اشاره به دلیل اصلی مزایده گردوهای باغ فاتح توضیح داد: اگر پیمانکار در موعد رسیدن گردوها برای چیدن آنها اقدام نکند، با هجوم مردم به این درختان مواجه خواهیم شد که این امر هم آسیب به درختان و شکستن شاخ و برگ آنها و هم آسیب جسمی به مردم را در پی دارد.

این مسئول تاکید کرد: گردو درختی است که بیشترین کشته را در جهان دارد چون بالا رفتن از درختان با هدف چیدن محصول احتمال سقوط و آسیب جدی به ستون فقرات و صدمه مغزی را بالا می برد و طبق آمار هر سال افراد زیادی بر اثر سقوط از این درخت آسیب جدی می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان فروش گردوهای پارک تنیس کرج چیست؟

داستان فروش گردوهای پارک تنیس کرج چیست؟