مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-14اقتصادي

پرداخت تسهیلات به بیش از 150 راهنمای گردشگری در فارس


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از پرداخت تسهیلات شرایط شیوع کروناویروس به بیش از 150 راهنمای گردشگری در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از پرداخت تسهیلات شرایط شیوع کروناویروس به بیش از 150 راهنمای گردشگری در این استان خبر داد.

سیدمؤید محسن نژاد گفت: با توجه به آسیب های شغلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری تورهای گردشگری، این اداره کل با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس اقدام به ارائه تسهیلات کرونا به راهنمایان گردشگری کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، محسن نژاد افزود: تاکنون بیش از 154 نفر از راهنمایان که دارای کارت هستند، موفق به اخذ این تسهیلات شده اند و امیدواریم تمامی راهنمایان فعال استان بتوانند تسهیلات مذکور را دریافت کنند.

معاون گردشگری فارس بیان کرد: از ابتدای سال 99 تا پایان تیرماه تعداد 13 کارت راهنمای گردشگری طی مصاحبه با متقاضیان صادر و تعداد 180 کارت راهنمای گردشگری نیز تمدید شده است.

محسن نژاد یادآور شد: در استان فارس بیش از 1700 راهنمای گردشگری متخصص در زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، ایتالیایی، عربی، فارسی، ترکی استانبولی، ژاپنی مشغول به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به بیش از 150 راهنمای گردشگری در فارس

پرداخت تسهیلات به بیش از 150 راهنمای گردشگری در فارس