مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-14اقتصادي

مدارا با بدهکاران برق در دوران کرونا/باز شدن پای زنان به سرقت سیم های برق


مدیران صنعت برق کرمان بر مدارا با بدهکاران قبوض برق در دوران شیوع کرونا تاکید کردند، اما از مشترکان خواستند قبوض خود را در اسرع وقت بپردازند تا چرخ صنعت برق کرمان لنگ نماند.

- خبرگزاری فارس - کرمان، مهسا حقانیت؛ محمدرضا عرب زاده مشاور مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان، سیدمحمدجواد جهادی مدیر توزیع برق شهرستان کرمان و سید جواد حسینی مدیر امور اتفاقات برق کرمان با حضور در دفتر خبرگزاری فارس پاسخگوی سوالات خبرنگاران در این حوزه بودند و به مشکلات مردم به خصوص در دوران شیوع کرونا پرداختند.

فارس: با تشکر از حضور شما بزگواران در دفتر خبرگزاری فارس استان کرمان لطفا بفرمایید، در حال حاضر در استان و شهرستان کرمان چه تعداد مشترک برق داریم؟ عرب زاده: ما در شرکت توزیع برق شمال استان کرمان، شهرستان های کرمان، رفسنجان، زرند، راور، انار، کوهبنان و شهربابک به وسعت یک هزار کیلومتر مربع و یک میلیون و 300 هزار نفر را زیرپوشش داریم و خدمات را از طریق 11 هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و 8 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف به 646 هزار مشترک ارئه می دهیم.

امیدواریم با زحماتی که همکاران ما متحمل می شوند و تنگناهایی که وجود دارد، ان شاء الله بتوانیم خدمت را به نحو شایسته به مردم استان ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارا با بدهکاران برق در دوران کرونا/باز شدن پای زنان به سرقت سیم های برق

مدارا با بدهکاران برق در دوران کرونا/باز شدن پای زنان به سرقت سیم های برق