مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-14اقتصادي

کام خرما داران جنوب کرمانی شیرین یا تلخ


اگر بر نحوه برداشت و فروش محصول خرما داران جنوب کرمان تدبیر نشود دلالان با سوء استفاده از وضعیت ویروس کرونا همانند گذشته در قیمت گذاری و خرید خرما پیشقدم خواهند شد.

- ایسنا/کرمان اگر بر نحوه برداشت و فروش محصول خرما داران جنوب کرمان تدبیر نشود دلالان با سوء استفاده از وضعیت ویروس کرونا همانند گذشته در قیمت گذاری و خرید خرما پیشقدم خواهند شد.

چرا همه بر این باور تاکید دارند که کرونا از این به بعد سبب کاهش نرخ محصولات و یا آشفتگی اقتصاد می شود اگر تاثیراین فرضیه را به صورت نسبی بپذیریم این سوال در ذهن متبادر می شود که در سال های بدون کرونا باز دلالان حاکم بازار خرید و فروش بودند و در ثانیه های نود دست اندرکاران، دست بکار می شدند که مصوبات و تصمیم گیری هایی را که چندان بر سود کشاورزان موثر نبودند اعلام کنند.

حذف تعرفه صادرات از جمله تصمیمات دیرهنگامی بود که بعد از پر شدن جیب سودجویان از دسترنج کشاورزان اجرا شد.

و اما یکی از کشاورزان جنوب کرمان در این رابطه در گفت وگو با ایسنا گفت: اگر چه رفتار این ویروس عجیب و غریب است اما نباید بهانه ای برای ورود دلالان به بازار خرما بشود.

توکلی از فعالان اقتصادی جنوب کرمان در خصوص مشکلات فعلی خرماداران جنوب کرمان نیز گفت: عدم وجود شیوه نامه خاص و استاندارد، بی برنامگی در زمینه صادرات و وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کام خرما داران جنوب کرمانی شیرین یا تلخ

کام خرما داران جنوب کرمانی شیرین یا تلخ