مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 03:002020-08-14اقتصادي

سریال تکراری افت فشار و قطع آب آشامیدنی روستاهای گهرباران در روزهای گرم کرونایی


آب آشامیدنی روستاهای عزت الدین و اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود 2 روزی می شود که قطع و حتی در روزهایی که وصل است هم با قطعی مکرر ساعتی و کیفیت پایین روبه رو است و این مسئله گلایه های روستاییان و کشاورزان را به دنبال داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان میاندورود، طی سال های اخیر کیفیت پایین، افت فشار، قطعی مکرر ساعتی و قطع روزانه آب آشامیدانی روستاهای بخش گهرباران شهرستان میاندورود به سریال تکراری مشکلات اهالی این منطقه تبدیل شده و گلایه بسیاری از روستانشینان را در روزهای کرونا یی و هوای گرم تابستان به دنبال داشته است.

روستاییان عزت الدین و اناردین بخش گهرباران شهرستان میاندورود طی تماس های مکرر با خبرنگار خبرگزاری فارس از قطعی مکرر آب آشامیدنی روستاهای این بخش گلایه کردند.

روح الله حسن نژاد یکی از اهالی روستای عزت الدین از قطعی 2 روزه آب آشامیدنی روستا خبر داد و با گلایه از اینگونه اقدامات گفت: این روزها که کشاورزان گهربارانی صبح تا شب در حال کار و برداشت شالی از اراضی کشاورزی هستند با توجه به داشتن کارگر نیازمند آب آشامیدنی هستند اما متاسفانه آب آشامیدنی 2 روز قطع است.

*انتقال آب آشامیدنی از ساری و نکا به روستاهای گهرباران عابدین نجفی یکی دیگر از اهالی بخش گهرباران شهرستان ساری اظهار کرد: به عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال تکراری افت فشار و قطع آب آشامیدنی روستاهای گهرباران در روزهای گرم کرونایی

سریال تکراری افت فشار و قطع آب آشامیدنی روستاهای گهرباران در روزهای گرم کرونایی