مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 02:502020-08-14سياسي

مشارکت 3 هزار سازمان مردم نهاد در امر مبارزه با اعتیاد


مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: حدود سه هزار سازمان مردم نهاد در حوزه اعتیاد در بانک اطلاعاتی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ثبت شده که از این تعداد فقط 30 درصد انتظار ستاد را برآورده کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، مصطفی جمالی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: سازمان های مردم نهاد، مردم تشکل یافته هستند که تاثیر اجتماعی آنان سالیان سال در همه حوزه ها ثابت شده است.

سازمان های غیرانتفاعی، داوطلبانه و مستقل به دلیل جنس و ماهیت مردمی که دارند، با بطن جامعه در ارتباط هستند و نیازهای واقعی مردم را می شناسند و به مسوولان منتقل می کنند.

وی یادآور شد: این تریبون مردم به مسوولان بودن سازمان های مردم نهاد باعث می شود که مسوولان سیاستگذاری خود را بر پایه نیازهای واقعی مردم اجرا کنند.

وقتی این سیاست ها پیاده می شود بازخورد خوبی به همراه خواهد داشت.

سازمان های مردم نهاد عامل ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه هستند مدیرکل توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر با یادآوری اینکه به دلیل اینکه مردم به سازمان های مردم نهاد اعتماد دارند این سازمان ها می توانند منابع مردمی را جذب کنند، تاکید کرد: تجربه سایر کشورها هم نشان می دهد که سازمان های مردم نهاد تا چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 3 هزار سازمان مردم نهاد در امر مبارزه با اعتیاد

مشارکت 3 هزار سازمان مردم نهاد در امر مبارزه با اعتیاد