مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 مرداد 1399 ساعت 01:052020-08-14پزشكي

مراکز شبانه رو زی بهزیستی در زنجان بیمار کرونایی ندارد


معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان گفت: در مراقبت و قرنطینه کامل یک هزار و 100 نفر از افراد تحت پوشش مراکز شبانه روزی تا کنون هیچ گونه مورد مشکوک یا مثبت بیماری گزارش نشده است.

- فرهاد میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در سه مرحله کمک های نقدی به مراکز برای تأمین اقلام بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کمک و پرداخت شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان زنجان افزود: این کمک ها در سه مرحله به ترتیب در مرحله اول 30 هزار تومان، مرحله دوم 500 هزار تومان برای تأمین اقلام بهداشتی به مراکز کمک شد، ضمن اینکه در مرحله بعدی نیز به 300 نفر از کارکنان مراکز توانبخشی مبلغ 5 میلیون ریال  پرداخت شد.

وی با بیان اینکه 10 مرکز شبانه روزی برای نگهداری سالمندان، بیماران اعصاب و روان و معلولین و در سطح استان زنجان فعال هستند، اظهار داشت: نزدیک به 7 میلیارد ریال در قالب کمک هزینه خرید لوازم بهداشتی به صورت متمرکز به افراد دارای معلولیت خیلی شدید و معلولان دارای آسیب نخاعی پرداخت شده است.

وی افزود: بیش از 5 میلیارد ریال نیز در قالب تامین وسایل بهداشتی و درمانی و ضدعفونی کردن مراکز شبانه روزی برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز شبانه رو زی بهزیستی در زنجان بیمار کرونایی ندارد

مراکز شبانه رو زی بهزیستی در زنجان بیمار کرونایی ندارد