مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 20:052020-08-14ورزشي

انصراف ارومیه از بازی با استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال


باشگاه نود ارومیه اعلام کرد که این تیم در هفته پایانی لیگ یک فوتبال کشور برای بازی مقابل استقلال خوزستان به اهواز سفر نمی کند.

- ایسنا/خوزستان باشگاه نود ارومیه اعلام کرد که این تیم در هفته پایانی لیگ یک فوتبال کشور برای بازی مقابل استقلال خوزستان به اهواز سفر نمی کند.

استقلال خوزستان در هفته سی و چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور روز یکشنبه (26 مردادماه) در دیداری خانگی پذیرای تیم نود ارومیه بود که با اعلام این باشگاه، تیم ارومیه به اهواز سفر نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه رسمی باشگاه 90 ارومیه آمده است: دیدار دو تیم استقلال خوزستان و 90 ارومیه در هفته پایانی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران به دلیل عدم تاثیر در شرایط دو تیم در جدول رده بندی و همچنین در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن و از همه مهم تر با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر اهواز این دیدار با موافقت دو تیم برگزار نمی شود.

باتوجه به اعلام حضور نیافتن تیم ارومیه برای بازی مقابل استقلال خوزستان در هفته پایانی لیگ یک، نتیجه بازی به سود نماینده خوزستان خواهد بود و با این برد، استقلالی ها 48 امتیازی شده و در همان رده نهم باقی خواهند ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف ارومیه از بازی با استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال

انصراف ارومیه از بازی با استقلال خوزستان در لیگ یک فوتبال