مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-14ورزشي

تولید 280 هزار تن مس کاتد در سال جهش تولید


مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: در سال جهش تولید، تولید 280 هزارتن مس کاتد را در برنامه داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین احمدی شامگاه جمعه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان یار دوازدهم تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان بودندکه اخبار این تیم را پوشش دادند و موفقیت این تیم برای راهیابی به لیگ برتر را تبریک می گوییم.

مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان داشت: در شرایط تحریم و شرایط سخت ناشی از کرونا و علی رغم کاستی ها اما در حوزه تولید در سال 98 تولید 252 هزارتن کاتد انجام شد و در حوزه توسعه تمام طرح های توسعه در محدوده سرچشمه، درآلو و دره زار پوشش کامل داده شد.

وی ادامه داد: شرکت مس در حوزه بومی سازی قطعات و مسئولیت های اجتماعی هم موفق عمل کرد و پوشش اخبار افتخاراتی که مس کسب کرد توسط خبرنگاران نقش مؤثری در امیدبخشی به جامعه داشت.

مجید فصیحی هرندی فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان با قدردانی از حمایت های مؤثر شرکت مس از فرهنگ و هنر شهرستان اظهار کرد: روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گل سرسبد در بین روابط عمومی های کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 280 هزار تن مس کاتد در سال جهش تولید

تولید 280 هزار تن مس کاتد در سال جهش تولید