مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 19:152020-08-14ورزشي

بایرن مونیخ 4 - بارسلونا 2 : فروپاشی کامل در 45دقیقه!


بارسلونا با کیکه ستین در یک نیمه همه امیدهای هوادارانش را نابود کرد و با نمایشی فاجعه بار مقابل بایرن مونیخ تحقیر شد تا کامبک در نیمه دوم و رسیدن به نیمه نهایی اروپا به رویا بدل شود - حساس ترین و بزرگترین مصاف یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و بایرن مونیخ که به فینال زودرس فصل معروف شده است، در نیمه اول پنج گل داشت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، نیمه اول این مصاف جذاب، از همان دقایق اول با گل آغاز شد و در پایان 45دقیقه نخست پنج گل ثبت شد که همه این گل ها را بازیکنان بایرن مونیخ زدند! چهار گل به تور دروازه بارسا چسبید و یک گل را نیز به دروازه خودی کاشتند.

نمایش کاملا برتر بایرن و بازی هجومی غول آلمانی بسیار زود بلوگرانا را تسلیم کرد و بعید است با ادامه این روند بارسا بتواند نتیجه را برگرداند.

حالا همه چشم ها به پاهای مسی است.

بارسلونا 0-1 بایرن مونیخ؛ توماس مولر 3 : سانتر ایوان پریشیچ با کنترل توماس مولر از پشت محوطه جریمه همراه شد.

توپ به لواندوفسکی رسید و وی در حرکتی هماهنگ، توپ را دوباره به مولر داد و این هافبک تهاجمی آلمانی با یک شوت، دروازه تراشتگن را باز کرد.

بارسلونا 1-1 بایرن مونیخ؛ گل به خودی داوید آلابا 7 : پاس بلند با کیفیت جرارد پیکه به جوردی آلبا رسید و وی می خواست با پاسی عرضی، لوییس سوارز را در موقعیت گلزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایرن مونیخ 4 - بارسلونا 2 : فروپاشی کامل در 45دقیقه!

بایرن مونیخ 4 - بارسلونا 2 : فروپاشی کامل در 45دقیقه!