مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 18:302020-08-14ورزشي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


شکایت نمایندگان مجلس از آخوندی و زنگنه به دلیل «ترک فعل»، تصمیمات داوری روی سپاهان تأثیر گذاشت، ممنوعیت برپایی برخی از مراسم آیینی و سنتی ایام محرم در نطنز، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (جمعه 24 مرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: شکایت نمایندگان مجلس از آخوندی و زنگنه به دلیل ترک فعل نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شکایت نامه از آقایان زنگنه و آخوندی را امضاء و آماده کرده و هفته آینده تقدیم قوه قضاییه خواهیم کرد.

تصمیمات داوری روی سپاهان تأثیر گذاشت/ شهر خودرو تیم باکیفیتی است مربی سپاهان گفت: اگر نیم فصل دوم سپاهان را رصد کنیم متوجه می شویم که بازی نبوده که حریف به ما غلبه کند، قطعاً تصمیمات داوری بر روی تیم تأثیر گذاشت و اتفاقات فوتبال سبب شد نتایج خوبی را کسب نکنیم.

یی در هیأت آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان مقایسه عزاداری با دفاع از حرم را غلط دانست و گفت: در برگزاری عزاداری محرم امسال فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید مبنا باشد.

لغو مراسم 700 ساله نخل گردانی محرم در کاشان رییس هیأت نخل کاشان گفت: از لحاظ عقلی و شرعی باید مراقب جان هم وطنان خود باشیم در همین راستا مراسم نخل گردانی به خاطر همراه بودن با تجمع زیاد مردم، ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته