مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 17:102020-08-14سياسي

گوجه کاران گلستانی خون می گریند/ گلستان سیاست زده است


دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: امروز تولید گوجه کشاورزان گلستان را استان های دیگ با قیمت پایین می خرند و رب گوجه را چند برابر به مردم استان می فروشند و گوجه کاران به خاطر مشکلات معیشتی خون می گریند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، رحمت الله نوروزی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: اعتبارات شهرستانی با نظر ما بسته نشده و در جلسه شورای اداری هم اعلام کردم چون ما نماینده منتخب بودیم نظر ما در این خصوص اعمال نشد.

وی ادامه داد: رمز پیشرفت استان را در تکامل همه مدیران اجرایی با نمایندگان می دانیم و استاندار نماینده عالی دولت در استان است و از روز اول به ایشان گفتیم ما دنبال تقابل نیستیم به دنبال تعامل هستیم چون دلمان برای استانمان می سوزد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: امروز مردم استان دغدغه اشتغال و اقتصاد دارند و برای ما هیچکدام از شهرهای استان فرقی ندارد و بیاییم باهم عهد ببندیم که کار کنیم.

* سیاست زدگی گلستان باعث شده سهم استان در اقتصاد دیده نشود/ باید واحدهای نیمه فعال و تعطیل را فعال کنیم نوروزی تصریح کرد: اختلافات باعث عقب ماندگی استان خواهد شد و از همان ابتدا گفتیم خواسته مجمع نمایندگان استان استفاده از  نیروهای متخصص، متعهد و بومی است که منشاء تحول در استان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوجه کاران گلستانی خون می گریند/ گلستان سیاست زده است

گوجه کاران گلستانی خون می گریند/ گلستان سیاست زده است