مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 17:002020-08-14اقتصادي

حمایت استانداری اصفهان برای رفع موانع توسعه مراکز گردشگری


جلسه هیأت مدیره جامعه حرفه ای مناطق نمونه گردشگری با هدف جذب سرمایه گذار جهت توسعه مراکز گردشگری استان اصفهان تشکیل شد تا ظرفیت و پتانسیل اعضای هیأت مدیره بکار برده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جلسه هیأت مدیره جامعه حرفه ای مناطق نمونه گردشگری در خصوص رفع مسائل مراکز گردشگری، مجتمع ها و مراکز گردشگری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی استان، رییس مناطق نمونه گردشگری کشور و هیأت مدیره این مناطق برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این جلسه ضمن اعلام حمایت از فعالیت های این جامعه، به رفع موانع در توسعه و فعالیت های مراکز گردشگری تاکید کرد.

سید علی ضیایی اردهالی، نائب رییس جامعه حرفه ای مناطق گردشگری نیز در این جلسه ضمن تشریح مسائل و وضعیت فعلی این مراکز در استان، بر توجه جدی دولت در رفع موانع جذب سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تاکید کرد.

این جلسه با هدف جذب سرمایه گذار جهت توسعه مراکز گردشگری استان تشکیل شد تا ظرفیت و پتانسیل اعضای هیأت مدیره بکار برده شود.

انتهای پیام/63058/ر/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت استانداری اصفهان برای رفع موانع توسعه مراکز گردشگری

حمایت استانداری اصفهان برای رفع موانع توسعه مراکز گردشگری