مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 16:552020-08-14بين الملل

سید حسن نصرالله: پاسخ به اسراییل همچنان پابرجاست


سید حسن نصرالله به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه سخنرانی کرد و گفت که این جنبش، موفق شد در این جنگ لبنان را از حملات آتی حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان جمعه شب به مناسبت چهاردهمین سالروز پیروزی مقاومت لبنان در جنگ 33 روزه (2006) سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب الله در ابتدا گفت که به دلیل شیوع کرونا و شرایط لبنان از جمله انفجار این جنبش تصمیم گرفته است، به جای جشن گرفتن سالرزو پیروزی در برابر دشمن صهیونیست، به سخنرانی امشب اکتفا کند.

سید حسن نصرالله این پیروزی را به مردم لبنان و گروه های مقاومت و خانواده های شهدا تبریک و تهنیت گفت و یاد شهیدان، عماد مغنیه، مصطفی بدر الدین و شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت، برای اولین بار در چنین سالروزی یاد یک شهید دیگر را گرامی می دارد و گفت، شهید حاج قاسم سلیمانی در فرماندهی مرکزی جنگ نقشی مهم داشت.

سید حسن نصرالله جنگ تموز (33 روزه) را جنگ واقعی دانست و گفت که این جنگ تصمیم ایالات متحده آمریکا بود و رژیم صهیونیستی آن را اجرا کرد.

وی گفت که پیروزی مقاومت در این جنگ پیامدها و نتایج راهبردی برای منطقه داشت که توقف و شکست طرح خاورمیانه جدید که جورج بوش پسر، رییس جمهور وقت آمریکا، آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید حسن نصرالله: پاسخ به اسراییل همچنان پابرجاست

سید حسن نصرالله: پاسخ به اسراییل همچنان پابرجاست