مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 16:252020-08-14بين الملل

رییس سابق موساد: روابط با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به 50 سال پیش برمیگردد


رییس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی گفت که سابقه روابط این رژیم با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به 50 سال پیش باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، افرایم هلیفی رییس سابق سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد در واکنش به توافق امارات با این رژیم گفت که این روابط از 50 سال پیش وجود داشته است.

وی که با شبکه کان رژیم صهیونیستی مصاحبه می کرد، گفت: روابط ما با کشورهای خلیج (فارس) محصول امروز نیست بلکه از 50 سال پیش وجود داشته است.

روز گذشته واشنگتن، ابوظبی و تل آویو طی بیانیه ای مشترک اعلام کردند که با وساطت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا، محمد بن زیاد ولی عهد ابوظبی و بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به توافق رسیدند که از این به بعد همکاری و روابط مشترک داشته باشند.

در متن بیانیه مشترک برای اعلام این توافق آمده است: در نتیجه این گشایش دیپلماتیک و بنا به درخواست رییس جمهور ترامپ و با حمایت امارات متحده عربی، اسراییل اعلام حاکمیت بر مناطق اعلام شده در چشم انداز صلح رییس جمهور ترامپ را تعلیق کرده و تلاش های خودش را بر توسعه روابط با سایر کشورها در جهان عرب و اسلام متمرکز خواهد کرد .

در همین ارتباط، منابع صهیونیستی امروز گزارش دادند که هیأتی به ریاست یک مقام بلندپایه این رژیم هفته آینده در راستای رایزنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سابق موساد: روابط با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به 50 سال پیش برمیگردد

رییس سابق موساد: روابط با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به 50 سال پیش برمیگردد