مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 16:252020-08-14پزشكي

نامه وزیر بهداشت به روحانیون، وعاظ و ذاکرین در آستانه ماه محرم


تقاضایی عاجزانه است از مردم عزیز و عشاق اهل بیت تا شور و شعور حسینی را در هم آمیزیم و بازهم حماسه ای بی نظیر و در شان ملت هوشمند ایران بزرگ بیافرینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت فارس سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نامه ای را خطاب به روحانیون و وعاظ و ذاکرین اهل بیت نوشت که در زیر متن این نامه را می خوانید.

روحانیون بزرگوار، وعاظ ارجمند، ذاکرین اهل بیت و مداحان گرانقدر، هیاتی های دل سوخته، مردان، زنان، سالخوردگان، جوانان، نوجوانان و کودکان عزیز ایران زمین ماههاست که ویروس منحوس، طوفانی بلاخیز بپا کرده، در زمانی کوتاه، دورترین نقاط جهان را در نوردیده، میلونها نفر را مبتلا کرده و هزاران نفر را به کام مرگ فرو برده، اقتصاد، فرهنگ، مناسبات اجتماعی، سیاست و از همه مهمتر نظام سلامت کشورها را دگرگون کرده است.

ایران عزیزمان نیز از جولانگاه های این همه گیری سهمگین بود و فرزندان غیور این سرزمین در کنار هم و در سخت ترین سال بعد از انقلاب اسلامی و زیر سنگین ترین فشارهای ناشی از تحریم های ظالمانه، حماسه ای بی بدیل آفریدند و ظرف کمتر از دو ماه توانستند موج اول بیماری را با کمتری هزینه و تلفات مهار کنند.

 موجی که قدرتمندان اقتصادی جهان را به زانو درآورد و بیمارانشان در پشت درب بیمارستانها سرگردان یا متاسفانه در سرای سالمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر بهداشت به روحانیون، وعاظ و ذاکرین در آستانه ماه محرم

نامه وزیر بهداشت به روحانیون، وعاظ و ذاکرین در آستانه ماه محرم