مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 16:202020-08-14اقتصادي

دستگاه های دولتی استان یزد موظف به اجرای قانون حدنگاری هستند


دادستان یزد بر اهمیت اجرای قانون حدنگاری توسط دستگاه های دولتی استان تاکید کرد و گفت: دستگاه ها موظف به اجرای این قانون هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا حدادزاده عصر امروز در جلسه بررسی قانون حدنگار و ثبت املاک دستگاه های دولتی در راستای تشکیل بانک اطلاعاتی املاک و اموال این دستگاه ها که در دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد، بر اهمیت اجرای قانون حدنگاری توسط دستگاه های دولتی و همچنین وارد کردن اطلاعات اموال در سامانه سادا اشاره و بر اجرای این قوانین توسط دستگاه های دولتی در مهلت محدود یک ماهه تاکید کرد.

دادستان یزد اجرای این قانون را برای کنترل بهتر اموال دولتی و کاهش اختلافات بین مردم و دستگاه های دولتی ضروری برشمرد و بر اجرای این مهم در سال جاری تاکید کرد.

علی کریمی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای قانون حدنگاری املاک و حقوق دستگاه های دولتی، بر اجرای این قانون و هماهنگی بین دستگاه هایی که متولی امر زمین هستند، از جمله اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن، تاکید کرد.

علی نمازی، مدیرکل اقتصاد و دارایی استان نیز در این نشست بر اهمیت وارد کردن اطلاعات املاک و اموال دولتی در سامانه سادا تاکید کرد و بر اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی استان یزد موظف به اجرای قانون حدنگاری هستند

دستگاه های دولتی استان یزد موظف به اجرای قانون حدنگاری هستند