مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 15:502020-08-14ورزشي

6 وزیر به سوالات نمایندگان در مجلس پاسخ می دهند


کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو میزبان وزرای ورزش و جوانان، دفاع، راه و شهرسازی، امورخارجه، اقتصاد و نیرو برای بررسی مسائل تخصصی و پاسخگویی به سوالات نمایندگان خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در هفته پیش رو میزبان وزاری ورزش و جوانان، دفاع، امورخارجه، اقتصاد، نیرو و راه و شهرسازی برای بررسی مسائل تخصصی خواهند بود و وزرا در این جلسات به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ می‌دهند.

همچنین بررسی طرح‌هایی نظیر تامین کالا‌های اساسی اقشار آسیب پذیر و طرح ساماندهی سهام عدالت در دستور کار هفته جاری کمیسیون‌های مجلس قرار دارد.

کمیسیون اصل نوددر مهمترین برنامه‌های کمیسیون اصل 90 هیات رییسه مجلس و روسای کمیته‌های کمیسیون برای بررسی شکایات و پرونده‌های مطروحه نشست تخصصی دارند.

همچنین محمدباقر قالیباف رییس مجلس در این کمیسیون حاضر خواهد شد.

نشست کمیته اقتصادی، فنی و عمرانی با مسولان ذی ربط درباره واردات نهاده‌های دامی، نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون برای بررسی موضوعات مرتبط با جمعیت و خانواده و نشست با مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر برنامه‌های این کمیسیون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 وزیر به سوالات نمایندگان در مجلس پاسخ می دهند

6 وزیر به سوالات نمایندگان در مجلس پاسخ می دهند