مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 15:452020-08-14سياسي

جمع آوری 100 امضا برای تحقیق و تفحص درباره کنکور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار در مجلس یازدهم در مصاحبه با رادیو گفتگو با بیان اینکه امکانات برگزاری کنکور با پروتکل های سخت گیرانه فراهم است، - مطهری از جمع آوری یکصد امضا برای طرح تحقیق و تفحص درباره کنکور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار در مجلس یازدهم در مصاحبه با رادیو گفتگو با بیان اینکه امکانات برگزاری کنکور با پروتکل های سخت گیرانه فراهم است، عنوان کرد: اگر مسئولین ادعا می کنند که توانایی انجام این کار را ندارند دچار ضعف مدیریتی هستند.

وی تاکید کرد: اگر مسئولین فرزندان این مرز و بوم را مانند فرزند خود بدانند یقینا در کار جهش ایجاد خواهد شد و تصمیمات و سیاست ها با پختگی همراه خواهد بود.

نماینده مردم گرمسار با انتقاد از نحوه تصمیم گیری ها درباره کنکور اظهار کرد: ماه هاست که آقایان با تصمیمات خود استرس و نگرانی چندبرابری به داوطلبان کنکور وارد کرده اند.

مطهری توضیحات سازمان سنجش درباره برگزاری کنکور را غیرمنطقی خواند و عنوان کرد: از اسفندماه کرونا وارد کشور شده است و این نهاد باید ظرف این مدت اقدامات لازم را انجام می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 100 امضا برای تحقیق و تفحص درباره کنکور

جمع آوری 100 امضا برای تحقیق و تفحص درباره کنکور