مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 15:102020-08-14بين الملل

فلسطینی ها تصاویر بن زاید خائن و پرچم امارات را آتش زدند+تصاویر


خبرگزاری آناتولی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مردم فلسطین ظهر امروز جمعه علیه توافق امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط در مناطق مختلف کرانه باختری اشغالی و نوار غزه تظاهرات کردند.

معترضان با محکوم کردن این توافقنامه عکس های محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل را به آتش کشیدند.

همچنین صدها نفر از معترضان فلسطینی در استان های الخلیل، سلفیت و نابلس علیه این توافقنامه شعار سر داده و آن را خیانت به مردم فلسطین دانستند.

در شهر یطا در استان الخلیل گروهی از نقاب پوشان پرچم امارات را در جریان تظاهرات محکومیت توافقنامه عادی سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی به آتش کشیدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات ضمن محکم کردن این توافقنامه آن را خیانت توصیف کردند.

در شهر نابلس نیز صدها فلسطینی در تظاهراتی که بعد از نماز جمعه در میدان شهدا در مرکز شهر برگزار کردند این توافقنامه را محکوم کردند.

جوانان شرکت کننده در این تظاهرات تصاویر دونالد ترامپ، بنیامین نتانیاهو و ولیعهد ابوظبی را قبل از به آتش کشیدن لگد کوب کردند.

در شهر حارس در استان سلفیت نیز معترضان فلسطینی نیز تصاویری از محمد بن زاید ولیعهد امارات را با علامت ضربدر در دست داشتند و شعارهایی در محکومیت تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلسطینی ها تصاویر بن زاید خائن و پرچم امارات را آتش زدند+تصاویر

فلسطینی ها تصاویر بن زاید خائن و پرچم امارات را آتش زدند+تصاویر