مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 15:002020-08-14اقتصادي

6 محصول کشاورزی سیستان وبلوچستان نشان استاندارد دریافت کردند


رییس گروه محیط زیست وسلامت غذای جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان موفق به اخذ گواهی استاندارد تولید برای 6 محصول کشاورزی استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، منصور عدل اظهار داشت: در اولین سال اجرای طرح استاندارد سازی و ثبت محصولات گواهی شده و ارگانیک در سامانه دریافت نشان حد مجاز آلاینده ها سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان موفق به اخذ گواهی استاندارد تولید برای 6 محصول کشاورزی استان شد.

رییس گروه محیط زیست و سلامت غذای جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: در این راستا 60 نفر از کارشناسان بخش کشاورزی به عنوان مدیران کنترل کیفی آموزش لازم را کسب نموده اند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح که شامل نظارت مدیر کنترل کیفی و شرکت بازرسی منتخب در طول فصل زراعی و نیز نمونه برداری محصول و تأیید آزمایشگاه ذیصلاح است تاکنون برای 6 محصول در سطح 200 هکتار کد 9 رقمی و نشان استاندارد ملی محصول صادر شده است.

عدل گفت: این محصولات شامل انبه، موز، سیب زمینی، خیار، گوجه فرنگی و پیاز و در شهرستان های چابهار، قصرقند، فنوج، ایرانشهر، سراوان و خاش هستند که کد استاندارد محصول به آنها تعلق گرفته و نیز حائز رتبه کشوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 محصول کشاورزی سیستان وبلوچستان نشان استاندارد دریافت کردند

6 محصول کشاورزی سیستان وبلوچستان نشان استاندارد دریافت کردند