مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 14:552020-08-14اجتماعي

لغو اعمال محدودیت در هراز/ ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی های شرقی پایتخت


فرمانده پلیسراه ویژه شرق استان تهران گفت: هماکنون عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محورهای شرق استان تهران سنگین و پرحجم در جریان است و یکطرفه شدن محور هراز لغو شد.

- سیاوش محبی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پرحجم در جریان است و رفته رفته بر بار ترافیکی این محور افزوده می شود  وی با بیان اینکه محور هراز به دلیل عدم وجود بار ترافیکی یک طرف نشد، گفت: محور هراز مقرر بود از ساعت 15 امروز یکطرفه شدن این محور از شمال به جنوب اعمال شود، اما به دلیل عدم وجود بار ترافیکی فوق سنگین این محدودیت لغو و تردد به صورت دو طرفه در جریان است.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است، تأکید کرد: هم اکنون آمد و شد وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت تهران نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده و خوشبختانه گره ترافیکی در این محورها مشاهده نمی شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم حرم نیمه سنگین، پرحجم و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو اعمال محدودیت در هراز/ ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی های شرقی پایتخت

لغو اعمال محدودیت در هراز/ ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی های شرقی پایتخت