مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-14سياسي

اهدای 5 هزار فقره جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم برخوردار خوزستان


فرمانده سپاه ویعصر خوزستان در مراسم اهدای پنج هزار فقره جهیزیه به زوج های جوان، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به آینده جامعه ما که رو به پیری می رود نگران هستند و باید همه کمک کنیم تا سن ازدواج بالاتر نرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور در آیین اهدای پنج هزار فقره جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم برخوردار، اظهار کرد: زوج های جوان باید صبر خود را زیاد کنند و مدارا پیشه کنند تا بتوانند در زندگی آرامش داشته باشند.

وی با بیان اینکه اسلام به ما سفارش فرموده نسبت به تشکیل خانواده اقدام کنیم و زوج بودن را سفارش کرده، باید تلاش کنیم جمعیت شیعه زیاد شود، گفت: مقام معظم رهبری نسبت به آینده جامعه ما که رو به پیری می رود نگران هستند و باید همه کمک کنیم تا سن ازدواج بالاتر نرود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: آینده کشور بسته به شرایط جوان بودن کشور است که هم در بحث ازدواج و هم فرزندآوری باید توجه ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: از مجموعه عزیزانی که در این کار خیر و خداپسندانه شرکت داشتند، عزیزان ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، قرارگاه اباالفضل (ع) و سپاه حضرت ولیعصر (عج) تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 5 هزار فقره جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم برخوردار خوزستان

اهدای 5 هزار فقره جهیزیه به زوج های جوان مناطق کم برخوردار خوزستان