مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:302020-08-14پزشكي

واکسن ایرانی کرونا در چه مرحله ای است؟


رییس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت: ما هنوز در فاز قبل از مطالعه بالینی (مطالعه حیوانی) واکسن هستیم، مقداری طول می کشد که به تهیه واکسن کرونا برسیم و هنوز هیچ واکسنی برای تزریق به انسان حتی تا یکی دو ماه آینده آماده نشده است.

- رییس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا گفت: ما هنوز در فاز قبل از مطالعه بالینی (مطالعه حیوانی) واکسن هستیم، مقداری طول می کشد که به تهیه واکسن کرونا برسیم و هنوز هیچ واکسنی برای تزریق به انسان حتی تا یکی دو ماه آینده آماده نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با بیان اینکه تولید واکسن کرونا در روسیه فقط بر اساس قوانین بهداشتی این کشور بوده و نه سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: تحقیقات واکسن ایرانی کرونا آماده ورود به فاز حیوانی است.

مصطفی قانعی روز جمعه درخصوص تهیه واکسن در ایران گفت: ما هنوز در فاز قبل از مطالعه بالینی (مطالعه حیوانی) واکسن هستیم، مقداری طول می کشد که به تهیه واکسن کرونا برسیم و هنوز هیچ واکسنی برای تزریق به انسان حتی تا یکی دو ماه آینده آماده نشده است.

تایید تولید واکسن کرونا فقط از سوی سازمان غذا و دارو رییس کمیته علمی ستاد مقابله با ویروس کرونا، یادآور شد: نکته مهمی که باید مردم بدانند این است که تنها سازمان و ارگانی که در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن ایرانی کرونا در چه مرحله ای است؟

واکسن ایرانی کرونا در چه مرحله ای است؟