مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-14حوادث

ظرفیت بیمارستان خلیج فارس بوشهر در حال تکمیل شدن است


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 321 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 321 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

سعید کشمیری در تشریح جزییات آمار ابتلا و فوت در استان بوشهر اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 51 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 199 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 32 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 21 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیزمان روز پنجشنبه و یک نفر نیز سه شنبه فوت کرده که تست کرونای آن ها امروز مثبت اعلام شده است و در رده سنی 58 تا 78 سال هستند.

کشمیری بابیان اینکه هم اکنون 53 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 23 مورد از آن ها با کمک دستگاه نفس می کشند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: تاکنون فوتی های مثبت در استان بوشهر به 395 مورد رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستان خلیج فارس بوشهر در حال تکمیل شدن است

ظرفیت بیمارستان خلیج فارس بوشهر در حال تکمیل شدن است