مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-14سياسي

70 درصد مشکلات تولید مربوط به برخی مدیران نا کارآمد است


بیش از 70 درصد مشکلات تولید مربوط به مدیریت های ناکارآمد برخی مدیران کشور است که باید در پیشگاه خداوند متعال و ملت پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه امروز به خاطر وضعیت قرمز کرونا یی توفیق اقامه نماز جمعه نصیبمان نشد در مطالبی به عنوان پیام جمعه ارائه کرد، اظهار داشت: امروز روز مباهله است، این روز بزرگ و سرنوشت ساز در تاریخ اسلام را تبریک می گوییم .

وی افزود: مباهله رخدادی مهم است که می توان گفت از مهم ترین اسناد حقانیت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) بوده که آیه 61 سوره آل عمران به این واقعه بی نظیر اشاره کرده است.

محمودی افزود: زمانی آیه نازل شد که مباهله کنند، از خداوند خواستند که لطف الهی شامل حال دروغگویان شود و بحث درباره این مساله زیاد است، ولی خداوند متعال به این وسیله حقانیت پیامبر (ص) و اسلام را اثبات و حضرت علی(ع) را به عنوان جانشین پیامبر معرفی کرد و حضرت زهرا (س)، امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را به حاضران و غایبان نشان داد و در حقیقت مقام و عظمت پنج تن آل عبا را به جهانیان معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته باغ نوآوری ورامین افتتاح شد، بیان داشت: به جوانان نخبه، خلاق و با استعداد ورامین تبریک عرض می کنم که توانستند این ظرفیت را ثابت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد مشکلات تولید مربوط به برخی مدیران نا کارآمد است

70 درصد مشکلات تولید مربوط به برخی مدیران نا کارآمد است