مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-14اقتصادي

چرایی ارزان نشدن سکه با وجود کاهش قیمت طلای جهانی


در بازار سالم حباب معنا ندارد و زمانی که معاملات و قیمت ها عادی باشند، حبابی وجود ندارد و قیمت سکه باید به میزان همان وزن طلا باشد؛ چراکه سکه، - فلز طلا و از جنس طلاست و در نهایت باید 100 هزار تومان با آن تفاوت قیمت داشته باشد اما ایجاد حباب های بزرگ که بعضا تا یک میلیون تومان هم رفته است، تنها به دلیل بازار غیرواقعی است.

به گفته نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم اینکه در بازارهای جهانی، نرخ انس جهانی در طول هفته بیش از 100 دلار کاهش داشته اما به دلیل صعودی پیش رفتن نرخ ارز در داخل کشور، قیمت‌ها در بازار سکه و طلا آنطور که انتظار می رفت، کاهش پیدا نکرد.

مسعود یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت اونس جهانی در پایان هفته نسبت به اوایل هفته تغییرات زیادی داشته و از 2035 دلار و هشت سنت به 1931 دلار و هفت سنت رسیده است اما این کاهش حدود 104 دلاری اونس جهانی، تغییرات عجیبی به لحاظ قیمت در سکه و طلا ایجاد نکرد.

این در حالی است که انتظار می‌رفت که تغییرات بسیار بیشتری در بازار سکه و طلای داخلی ایجاد شود.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران علت این موضوع را اینگونه بیان کرد که علیرغم کاهش قیمت‌ها در اونس جهانی اما نرخ ارز در داخل با آن همراهی نکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی ارزان نشدن سکه با وجود کاهش قیمت طلای جهانی

چرایی ارزان نشدن سکه با وجود کاهش قیمت طلای جهانی