مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:502020-08-14اقتصادي

وزارت صمت در سال جهش تولید بدون وزیر ماند


در سال جهش تولید و در سالی که مردم با شدیدترین مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و شیوع کرونا رنج می برند وزارت صنعت، معدن و تجارت بدون وزیر و بلاتکلیف مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس؛  روز چهارشنبه 22 مرداد 99 در حالی که پیش از این به مدت 3 ماه  سرپرست وزارتخانه مذکور بود رای اعتماد مجلس شورای اسلامی را کسب نکرد و بدین ترتیب وزارتخانه ای که مدت هاست از سوی دولت تلاش وصف ناپذیری برای تفکیک آن به دو بخش بازرگانی و صنعت صورت می گیرد بدون وزیر ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس حسین مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی وزارت صمت به مجلس،  پس از عزل ناگهانی رضا رحمانی در 22 اردیبهشت 99 طی حکمی از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد و این انتصاب در حالی بود که مدرس خیابانی پیش از آن به مدت یکسال به عنوان قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی در این وزارتخانه خدمت می کرد.

 عزل رضا رحمانی حاشیه های زیادی داشت و یکی از حاشیه های مطرح شده درباره این عزل بر اساس اظهارات رحمانی این بود که به دلیل عدم تلاش در مجلس برای لابی با نمایندگان درخصوص تشکیل وزارت بازرگانی توسط واعظی مسئول دفتر رییس جمهور تهدید به برکناری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت در سال جهش تولید بدون وزیر ماند

وزارت صمت در سال جهش تولید بدون وزیر ماند