مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-14سياسي

کشورهای اروپایی به دنبال حذف حزب الله از صحنه سیاسی لبنان هستند


سه کشور اروپایی فرانسه، انگلیس و آلمان به دنبال حذف حزب الله از صحنه سیاسی و اجتماعی لبنان هستند که تاکنون موفق نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به در پیش بودن 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به مهین، اظهار کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با خدا معامله کرده و در راه خدا در جبهه حق علیه باطل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه آزادگان ذخایر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شوند، افزود: امروز نیازمند الگوبرداری از روحیه رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه رزمندگان با لبیک به نداری امام راحل برای دفاع از کشور و اسلام در برابر باطل ایستادند، گفت: پیروی از رهبری و حرکت در مسیر شهدا باید در سرلوحه امور قرار گیرد.

وی همچنین به سالروز کودتای 28 مرداد اشاره و با بیان اینکه عدم پایبندی مسئولان به اسلام و بود وحدت میان حاکمان و مردم زمینه وقوع این کودتا را فراهم کرد، تصریح کرد: یکی از مهم ترین دلایل به راه انداختن این کودتا حذف روحانیت از میدان سیاست بود.

آیت الله فلاحتی در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، تأکید کرد: با تمام قدرت برنامه های محرم اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اروپایی به دنبال حذف حزب الله از صحنه سیاسی لبنان هستند

کشورهای اروپایی به دنبال حذف حزب الله از صحنه سیاسی لبنان هستند