مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-14سياسي

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هیئات مذهبی الزامی است


نماز جمعه این هفته در تعدادی از شهرستان های استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار و بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام سوگواری امام حسین (ع) تاکید شد.

- ایسنا/اصفهان نماز جمعه این هفته در تعدادی از شهرستان های استان اصفهان همزمان با سراسر کشور برگزار و بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام سوگواری امام حسین (ع) تاکید شد.

نمازجمعه در کلانشهر اصفهان به دلیل وضعیت قرمز کرونا برگزار نشد، اما در شهرستان هایی که وضعیت بیماری بهتر است این فریضه برپا شد.

در نماز این هفته شهرستان های چادگان و اردستان ائمه جمعه بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هیئت های مذهبی تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن دهشیری- امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجدجامع اردستان، اظهار کرد: انفجار مهیب و بسیار هولناک در بندر بیروت متاسفانه تعداد زیادی از همنوعان ما را در این کشور کشته و مجروح کرد.

وی افزود: آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی بیش از همه ذینفع انفجار بیروت هستند.

امام جمعه اردستان با اشاره به 26 مرداد سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن، تصریح کرد: آزادگان را باید از یادگاران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس دانست که در بدترین و سخت ترین شرایط ممکن و زیر انواع شکنجه های روحی، روانی و جسمی دشمن سرخم نکرده و همچنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هیئات مذهبی الزامی است

رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هیئات مذهبی الزامی است