مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-14سياسي

آغاز چهل و سومین مسابقات قرآنی استان اصفهان از 25 مردادماه


رییس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان از برگزاری چهل و سومین مسابقات قرآنی استان اصفهان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روزهای 25 و 26 مردادماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مهدی طاهری با اشاره به چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم استان اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری مسابقات با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

وی افزود به تمام افرادی که برای مسابقه در محل حضور دارند، پک بهداشتی شامل ماسک، مواد ضد عفونی کننده و غیره تحویل داده می شود و برای جلوگیری از تجمع، متسابقین در ساعت های مقرر شده، مسابقات گروه برادران و خواهران به ترتیب در روزهای 25 و 26 مردادماه در دانشگاه علوم و قرآنی امام صادق (ع) واقع در دولت آباد برگزار می شود.

رییس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به اینکه حدود 360 نفر به این مرحله استانی راه یافته اند، ابراز داشت: در راستای رعاتی پروتکل های بهداشتی ساعات حضور بین شهرستان ها تقسیم و اختتامیه و افتتاحیه مسابقات نیز حذف شده است.

وی در خصوص رشته های فعلی مسابقات قرآنی به تفکیک خواهران و برداران گفت: برادران در 9 رشته حفظ کل، حفظ 20 جز ،10 جز و 5 جز، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، دعا خوانی و تواشیح شرکت می کنند و خواهران نیز در هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز چهل و سومین مسابقات قرآنی استان اصفهان از 25 مردادماه

آغاز چهل و سومین مسابقات قرآنی استان اصفهان از 25 مردادماه