مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-14ورزشي

آغاز سفر سفیر سلامت اسلامشهری به دور ایران


«مجتبی قهرمان زاده» جوان ورزشکار اسلامشهری به عنوان سفیر سلامت، مسیر شهرهای مرزی کشور را پیاده طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مجتبی قهرمانزاده جوان ورزشکار اسلامشهری، صبح امروز به عنوان سفیر سلامت جهت ابلاغ پیام شهروندان اسلامشهری به تمام شهرهای مرزی کشورمان، این شهرستان را ترک کرد .

قهرمان زاده در راستای حمایت از کودکان کار و زنان سرپرست خانوار با پیام ما ، امروز با بدرقه مسئول اداره ورزش و جوانان و جمعی از اهالی ورزشکار منطقه این شهر را ترک و سفر خود را به دور ایران آغاز کرد.

مجتبی قهرمان زاده، سفر خود را از ابتدای بلوار امام حسین(ع) شهر اسلامشهر با حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و قصد دارد با طی مسیر محور احمدآباد مستوفی و رسیدن به بزرگراه آزادگان از مسیر آزادراه تهران - شمال به شهر چالوس رسیده و با عبور از تمامی شهرهای مرزی شمال کشور به سمت غرب حرکت کرده و به آخرین شهر مرزی کشور در شمال غرب کشور رسیده و پیام شهروندان اسلامشهری را ابلاغ کند.

وی پس از گذشتن از شهرهای شمال غربی تا جنوب غربی و مرزهای غرب کشور، همچنین از شهرهای جنوبی کشور عبور کرده و در امتداد مرزهای شرقی کشور به سفر خود ادامه داده و در نهایت با طی کردن شهرهای مرزی شمال شرقی کشور و استان مازندران به  استان تهران به شهرستان باز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سفر سفیر سلامت اسلامشهری به دور ایران

آغاز سفر سفیر سلامت اسلامشهری به دور ایران