مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 08:302020-08-14سياسي

استعفا برایان هوک نشان دهنده مستأصل شدن آمریکا از فشار علیه ایران است


امام جمعه آستانه اشرفیه با اشاره به دلایل استعفا رییس فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی گفت: برایان هوک با دستور از ترامپ و با اعمال شدیدترین تحریم ها به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه بوده و سعی در شکست جمهوری اسلامی داشتند ولی کارساز نبودن اقدامات این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلیمن احمد طیبی ظهر امروز در آیین نماز عبادی سیاسی این شهر با تبریک روز آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی اظهار کرد: آزادگان در طول دوران اسارت، سختی های بسیار زیادی را تحمل کرده و به مانند الماس های درخشان در به خدمت نظام جمهوری اسلامی درآمده و مایه مباهات ایران هستند.

وی با اشاره به دلایل استعفا رییس فشار حداکثری علیه جمهوری اسلامی گفت: برایان هوک با دستور از ترامپ و با اعمال شدیدترین تحریم ها به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه بوده و سعی در شکست جمهوری اسلامی داشتند ولی کارساز نبودن اقدامات این فرد منجر به استعفا و سرافکندگی کشور تروریستی آمریکا شده است.

امام جمعه آستانه اشرفیه با اذعان به اینکه مردم و دولت تبعیت کنند لذا در این ماه وفاق، همدلی و ولایتمداری را مردم ایران معنا می کنند.

وی با تأکید بر اینکه استکبار به دنبال سوءاستفاده از ماه محرم است، بیان کرد: یک صحنه و عکس از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باعث سوءاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفا برایان هوک نشان دهنده مستأصل شدن آمریکا از فشار علیه ایران است

استعفا برایان هوک نشان دهنده مستأصل شدن آمریکا از فشار علیه ایران است