مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-14فرهنگي

پیام دبیر جشنواره «هنر برای صلح» در پی تعویق این رویداد


بنیانگذار و دبیر جشنواره بین المللی «هنر برای صلح» در پی به تعویق افتادن هشتمین دوره این جشنواره، پیامی خطاب به هنرمندان صادر کرد.

- بنیانگذار و دبیر جشنواره بین المللی هنر برای صلح در پی به تعویق افتادن هشتمین دوره این جشنواره، پیامی خطاب به هنرمندان صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فریدون فربود بنیانگذار و دبیر جشنواره بین المللی هنر برای صلح در پی به تعویق افتادن هشتمین دوره این جشنواره در سال جاری به دلیل شیوع کرونا و موج دوم بیماری کووید 19، پیامی برای هنرمندان نوشت.

متن پیام به شرح زیر است: دلم برای صداهایتان تنگ است؛ هفت سالی می شود این روزها و این ساعت های تابستان را اینگونه سپری نکرده بودم.

با دغدغه ای که از موشک باران و جنگ می آمد هفت سال پیش در چنین روزهایی دست به کاری زدیم که حالا حاصلش طفلی است که از جنوب آسیا تا شمال آمریکا آن را می شناسند و جشنواره هنر برای صلح صدایش می کنند.

در تمام هفت سال گذشته این روزها و ساعت ها و ثانیه ها زمان هایی طلایی بودند.

آثار رسیده به جشنواره بازبینی شده بودند و کتاب و پوستر و کارت دعوت و بیلبورد و هزاران چیز دیگر در حال طراحی بودند و من از فکر آنکه هنوز هیچ حامی و اسپانسری نداریم پر از استرس بودم، اما سعی می کردم امید را در تیم جشنواره که در حال برنامه ریزی اجرایی بودند زنده نگه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دبیر جشنواره «هنر برای صلح» در پی تعویق این رویداد

پیام دبیر جشنواره «هنر برای صلح» در پی تعویق این رویداد