مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 05:552020-08-14اجتماعي

تاثیر مسابقات قرآنی در خودباوری و ایجاد معنویت در میان دانش آموزان و خانواده ها


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: برگزاری مسابقات قرآن تاثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد دانش آموزان و ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط و ایجاد معنویت در دل خانواده ها دارد.

- معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش گفت: برگزاری مسابقات قرآن تاثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد دانش آموزان و ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط و ایجاد معنویت در دل خانواده ها دارد.

علیرضا کاظمی معاون فرهنگی و هنری آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری با کیفیت مسابقات قرآن، عترت و نماز که امسال به صورت مجازی برگزار شد و روزهای آخر را سپری می کند، گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در فرایند برگزاری این مسابقات افتاد برگزاری مسابقات در بخش پژوهشی در جوار حرم امام رضا (ع) و برگزاری مسابقات در بخش آوایی در جوار حرم عبدالعظیم حسنی است که باعث شد در شرایطی که از کسب فیض با حضور واقعی در محضر اولیا خدا محروم شویم اما در فضای مجازی این توفیق را داشتیم که فکر و دلمان به این سمت باشد.

وی ادامه داد: در حالیکه همه فکر می کردند امکان برگزاری این مسابقات نیست اما آن را برگزار کردیم و داوران بین المللی از سراسر کشور در این امر مشارکت کردند تا چشمه خروشان و تنور این مسابقات گرم بماند و خانواده ها و دانش آموزان از انوار الهی آیات قرآن کریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مسابقات قرآنی در خودباوری و ایجاد معنویت در میان دانش آموزان و خانواده ها

تاثیر مسابقات قرآنی در خودباوری و ایجاد معنویت در میان دانش آموزان و خانواده ها