مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-14بين الملل

جنگنده ترکیه یک خودرو را در شمال عراق منهدم کرد


منابع عراقی گزارش دادند که یک جنگنده ترکیه یک خودرو را در شمال عراق هدف قرار داده است که به دنبال این اقدام، چهار سرنیشین این خودرو کشته شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع عراقی، شامگاه روز پنجشنبه، از هدف قرار گرفتن یک خودرو در روستای شانکی از توابع استان دهوک در شمال عراق خبر دادند.

 پایگاه خبری شبکه نیز با گزارش این حمله، امروز (جمعه)، به نقل از یک منبع امنیتی در این خصوص گزارش داد که در حمله جنگنده ترکیه به خودروی یادشده هر چهارتن کشته شده اند.

رووداو همچنین به نقل از برخی منابع نزدیک به مقامات ترکیه گزارش داد: جنگنده ترکیه خودرویی را در دهوک منهدم کرده است که تروریست های حزب کارگران کردستان سرنشین آن بودند .

این اقدام در حالی صورت گرفته است که برخی منابع خبری عصر روز سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند در حمله پهپادی ترکیه به شمال عراق چهار تن از نیروهای مرزبانی این کشور (دو افسر ارشد، دو سرباز) کشته شدند.

وزارت خارجه عراق در اعتراض به حمله روز سه شنبه ترکیه به شمال این کشور، سفر روز پنجشنبه (دیروز) وزیر دفاع ترکیه به بغداد را لغو و سفیر ترکیه را نیز احضار کرده بود.

روز گذشته همچنین تحسین الخفاجی سخنگوی عملیات مشترک ارتش عراق، با تأکید بر اینکه عراق توان پاسخگویی نظامی به تعرض های خارجی را دارد، گفت: فرماندهی عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده ترکیه یک خودرو را در شمال عراق منهدم کرد

جنگنده ترکیه یک خودرو را در شمال عراق منهدم کرد