مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-14پزشكي

بستری 1339 بیمار کرونایی در مازندران


هرچند روند نزولی بستری بیماران مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا، در مازندران همچنان ادامه دارد و در حال حاضر، 1339 بیمار در مراکز درمانی این استان بستری هستند، - ایسنا/مازندران هرچند روند نزولی بستری بیماران مبتلا به کووید 19 و یا مشکوک به ویروس کرونا، در مازندران همچنان ادامه دارد و در حال حاضر، 1339 بیمار در مراکز درمانی این استان بستری هستند، با این وجود مسئولان ستاد استانی مبارزه با کرونا، بر سفر مجدد مسافران به این استان به ویژه در ایام محرم هشدار دادند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 142 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد 188 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون 1076 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر 26


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 1339 بیمار کرونایی در مازندران

بستری 1339 بیمار کرونایی در مازندران