مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-13سياسي

بالاترین آرمان انقلاب و جمهوری اسلامی عدالت ورزی است


امام جمعه همدان بابیان اینکه بالاترین آرمان انقلاب و جمهوری اسلامی عدالت ورزی است، گفت: دادگستری مرجع و پناهگاه مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر پنج شنبه در آیین رونمایی از اسامی ساختمان ها و سالن های دادگستری استان همدان مزین به نام شهدای والامقام با تقدیر از اقدامات رییس کل دادگستری استان همدان در راستای توجه به مسائل فرهنگی، اظهار کرد: علاوه بر کارهایی که بر عهده دادگستری قرار دارد، تلاش برای تحقق عدالت که رویکرد کلی دادگستری است یک فرصت و یک غنیمت است.

وی با اشاره به نامگذاری سالن ها و ساختمان های دادگستری همدان به نام شهدا، گفت: گاهی یک اسم؛ بی محتوا و کاشف هیچ مسمایی نیست، اما گاهی اسمی می تواند حافظ اسم رب باشد که یکی از آن ها نیز نام شهدا است.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه شهدا جان دادند تا اسم رب باقی بماند، مطرح کرد: اگر جان دادن در دین و همت برخی از مردان روزگار نبود، فساد عالم را فرا می گرفت و خبری از اعتلای کلمه الله نبود.

وی عنوان کرد: امروز شهدا با وجود آنکه در بین ما نیستند اما حرف های بسیاری برای ما دارند و یکی از این حرف ها هم برگزاری این جلسه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خواستار توجه همه مسئولان به خانواده های شهدا شد و عنوان کرد: این مراسم تنها نامگذاری نیست و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین آرمان انقلاب و جمهوری اسلامی عدالت ورزی است

بالاترین آرمان انقلاب و جمهوری اسلامی عدالت ورزی است