مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-13پزشكي

بیش از 500 واحد صنفی در پارس آباد پلمب شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد از پلمپ بیش از 500 واحد صنفی به علت عدم رعایت پروتکل بهداشتی از ابتدای شروع بیماری کرونا تا به امروز در شهرستان پارس آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قربانی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری که در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد برگزار شد با اشاره به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است و برای مقابله با کرونا همه نهادها و مردم باید بسیج شوند، عنوان کرد: رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دست ها و استفاده مستمر از ماسک مهم ترین راه مقابله با بیماری کرونا است.

وی در خصوص آزمایشات انجام شده در جهت تشخیص بیماری کرونا بیان کرد: در راستای اقدامات تشخیص سرپایی و بستری (مشکوک و قطعی) بیش از 6 هزار سی تی اسکن در بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان پارس آباد اضافه کرد: محل دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهدای پارس آباد پیش بینی شده و به زودی دستگاه جدید سی تی اسکن ویژه در بیمارستان شهدای این شهرستان نصب و راه اندازی خواهد شد.

قربانی با اشاره به اینکه بازرسان شبکه بهداشت و درمان پارس آباد به صورت مستمر و شبانه روزی در جهت پیشگیری از بیماری کرونا از صنوف نظارت دارند، تصریح کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا بازرسان شبکه بهداشت بیش از 500 واحد صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 واحد صنفی در پارس آباد پلمب شد

بیش از 500 واحد صنفی در پارس آباد پلمب شد