مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:452020-08-13فناوري

هیچ یک از مدارس ملایر مشکل دریافت دیتا و اینترنت ندارند


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: با تفاهم وزارت آموزش و پرورش و وزارت ارتباطات در سال تحصیلی جدید اینترنت تمام مدارس رایگان است ضمن اینکه از مجموع 300 مدرسه شهرستان ملایر هیچ کدام مشکلی در خصوص دریافت دیتا و اینترنت ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر هادی سلگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه با شیوع و وزارت ارتباطات در سال تحصیلی جدید اینترنت تمام مدارس رایگان است ضمن اینکه از مجموع 300 مدرسه شهرستان ملایر هیچ کدام مشکلی در خصوص دریافت دیتا و اینترنت ندارند.

مدیر آموزش و و پرورش شهرستان ملایر ادامه داد: حتی در روستاهایی که زیرساخت لازم را نداشتند با مساعدت و همکاری شرکت مخابرات تمهیدات لازم در برقراری شبکه اینترنت اندیشیده شده است.

وی از کاهش چشمگیر ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سال جدید خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید در مجموع مدارس دولتی و غیر دولتی بیش از 38 هزار دانش آموز در شهرستان ملایر وجود دارد که بیش از 21 هزار دانش آموز در دوره ابتدایی و 8 هزار در دوره متوسطه اول و بیش از 8 هزار در دوره متوسطه دوم مشغول به تحصیل می شوند.

سلگی با بیان اینکه آموزش و پرورش هیچ گاه رسالت تعلیم و تربیت را رها نمی کند خاطرنشان کرد به همت زحمات همکاران آموزش و پرورش ملایر وضعیت بسیار مطلوبی بین مناطق استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از مدارس ملایر مشکل دریافت دیتا و اینترنت ندارند

هیچ یک از مدارس ملایر مشکل دریافت دیتا و اینترنت ندارند