مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-13اقتصادي

طرح اطعام حسینی در زنجان اجرا می شود


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در ماه محرم و صفر امسال طرح اطعام حسینی با همکاری خیران، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای نذری در این استان اجرا می شود.

- زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در ماه محرم و صفر امسال طرح اطعام حسینی با همکاری خیران، نیکوکاران و نهادهای حمایتی از طریق اهدای نذری در این استان اجرا می شود.

هدایت صفری به مرحله نخست رزمایش ایران همدل که با مشارکت همگانی مردم و نهادها و مراکز نیکوکاری در استان اجرا شد، اشاره کرد و افزود: در مرحله نخست پویش ایران همدل تعداد 32 هزار بسته مواد غذایی به ارزش پنج میلیارد تومان بین نیازمندان و محرومان و همچنین خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد که امیدواریم با مشارکت خوب و همه جانبه خیران، در کنار حمایت های امدادی بتوانیم خدمات اثربخش تری را در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار از همدیگر گره گشایی کنیم به نیازمندان و ولی نعمتان جامعه ارائه دهیم.

وی به توزیع 113 هزار پرس غذای گرم به ارزش 2 میلیارد تومان در بین خانواده های نیازمند در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیز مردم نوع دوست و خیران با شماره گیری کد دستوری #024*01*8877* با تلفن همراه و یا واریز کمک های نقدی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اطعام حسینی در زنجان اجرا می شود

طرح اطعام حسینی در زنجان اجرا می شود