مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 مرداد 1399 ساعت 10:252020-08-13اقتصادي

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار


امروز در بازار سکه و طلا قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه ثابت بوده در حالی که نرخ خرید و فروش دلار و یورو باز هم افزایشی بوده است.

- امروز در بازار سکه و طلا قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه ثابت بوده در حالی که نرخ خرید و فروش دلار و یورو باز هم افزایشی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (پنجشنبه)، با 50 هزار تومان افزایش قیمت همراه شد و به 10 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و روی قیمت 10 میلیون و 200 هزار تومان به فروش رفته است.

بنا بر اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر قطعه نیم سکه هم نسبت به روز گذشته بدون تغییر روی قیمت پنج میلیون و350 هزار تومان معامله شد، همچنین هر قطعه ربع سکه هم با کاهش 100 هزار تومانی سه میلیون تومان فروخته شد.

سکه یک گرمی هم به قیمت یک میلیون و 700 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار با نرخ یک میلیون و 27 هزار تومان خرید و فروش می شود.

امروز صرافی های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت 21 هزار و 850 تومان می خرند و معادل 21 هزار و 950 تومان هم می فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به دیروز 150 تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار